شناسهٔ خبر: 68004132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۴| گزارش خبرنگار اعزامی میزان از آن‌چه در روز هفتم المپیک گذشت + فیلم

ورزشکاران کشورمان در هفتمین روز از بازی‌های المپیک پاریس در ۳ رشته به رقابت با حریفان خود پرداختند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (جمعه ۱۲ مرداد) برگزار شد که ۳ نماینده کشورمان در رشته‌های قایقرانی، تیراندازی و دوومیدانی با حریفان خود رقابت پرداختند.

در ادامه هفتمین مسابقات تیراندازی در ماده تپانچه ۲۵ متر بانوان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در دو بخش دقت و سرعت برگزار شد.

در این رقابت هانیه رستمیان ملی‌پوش کشورمان با ۳۹ تیرانداز شرکت‌کننده ابتدا در بخش دقت مسابقه دادند که در این بخش امتیاز ۲۹۲ کسب کرد و در رده ششم ایستاد.

در نوبت دوم مسابقات، رقابت در بخش سرعت انجام رسید و رستمیان ۲۹۶ امتیاز را به دست آورد. او در مجموع با امتیاز ۵۸۸ در رده سوم ایستاد و جواز صعود به فینال را کسب کرد.

فینال این رقابت از ساعت ۱۱ فردا (شنبه - به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

مسابقات دوومیدانی سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از صبح امروز جمعه ۱۲ مرداد با حضور ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه «استادوفرانس» آغاز شد که فرزانه فصیحی تنها نماینده ایران در مسابقه امروز بود.

ملی‌پوش سرعت ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با ورزشکارانی از ۸ کشور گینه نو، بریتانیا، لهستان، اکوادور، نیجریه، برزیل، سوئیس و گواتمالا به رقابت پرداخت و در پایان این مرحله با ثبت زمان ۱۱:۵۱ در جایگاه هفتم گروه خود ایستاد و از دور مسابقات کنار رفت.

فاطمه مجلل هم در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان با عنوان بیست‌ویکمی به کار خود پایان داد.

 

<div id="video-display-embed-code_461983" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4786188/461983?width=400&height=300"></script></div>

 

برنامه مسابقات فردای ورزشکاران ایران:

المپیک ۲۰۲۴| گزارش خبرنگار اعزامی میزان از آن‌چه در روز هفتم المپیک گذشت

 

جدول رده‌بندی توزیع مدال در پایان روز هفتم:

 

المپیک ۲۰۲۴| گزارش خبرنگار اعزامی میزان از آن‌چه در روز هفتم المپیک گذشت

انتهای پیام/

نظر شما