شناسهٔ خبر: 68003252 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رایزنی‌های متوالی نتانیاهو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره پاسخ تل‌آویو به هر گونه حمله احتمالی

رویا معصومی

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال انجام رایزنی‌های متوالی با وزیر جنگ این رژیم درباره پاسخ تل‌آویو به هر گونه حمله احتمالی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با بیان این خبر، گزارش کرد: تل‌آویو به طور مستمر برای تقویت روابط با ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی آماده می‌شود.

این شبکه به نقل از یک منبع سیاسی گزارش کرد: آمادگی‌ها در اراضی اشغالی ممکن است به دلیل پاسخ ایران (به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس) چندین روز ادامه داشته باشد.

در همین زمینه، روزنامه «یسرائیل هیوم» نوشت ارزیابی‌ها در اراضی اشغالی حاکی از آن است که ایران حمله بزرگتر و وسیعتری نسبت به حمله قبلی خود انجام خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی شد یک سامانه دفاع هوایی رهگیر دوربرد را به صورت موفقیت آمیز آزمایش کرده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه ۱۰ مرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.»

سپاه پاسداران همچنین در دومین اطلاعیه خود تاکید کرد: بی‌تردید جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت بویژه ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما