شناسهٔ خبر: 68002406 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

امام جمعه اهواز: هر زمان رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند، ما برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی می‌کنیم / متهم اصلی تمام جنایت‌ها، اول آمریکا و بعد اسرائیل است

سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز گفت: هر زمان رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده برای دفاع از قدس شریف خواهیم بود و در کنار امت حزب الله و مقاومت برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: امام جمعه اهواز گفت: هر زمان رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده برای دفاع از قدس شریف خواهیم بود و در کنار امت حزب الله و مقاومت برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز ۱۲ مرداد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: باید به چالش‌هایی که امروز متوجه خانواده است، توجه حوزه، دانشگاه، مسئولان فرهنگی، پدران و مادران باشد.

وی با اشاره به آمار بزهکاری در جامعه، اظهار کرد: لازمه کنترل بزهکاری توجه به خانواده به عنوان سنگ‌بنای جامعه است. در مباحث تربیتی، چهار ستون اصلی نقش ایفا می‌کنند که شامل آگاه بخشی به فرزند از دوران کودکی، احترام به کودک، ابراز محبت به او، اعتماد به او و سپردن مسئولیت به او هستند.

موسوی‌فرد با اشاره به آسیب اعتیاد که زمینه ساز جرائم دیگر است، افزود: برای مهار اعتیاد در سه سطح باید کار کرد؛ اول پیشگیری، بعد درمان و در مرحله سوم تثبیت است. هر قدر خانواده از نظر کار فرهنگی تلاش کرده و به مسئولیت‌های عظیم خود، آگاه باشد، در مرحله اول یعنی پیشگیری موفق تر است‌. فرزندان باید خانه را پناهگاه و مامن خود بدانند.

امام جمعه اهواز در خطبه دوم نماز گفت: دولت چهاردهم در آستانه انتخاب مسئولین در میدان اجرا است. رهبر معظم انقلاب بر ۱۲ شاخصه برای انتخاب مسئول در نظام اسلامی تاکید کرده‌اند. این شاخصه‌ها مهم است. اولین شاخص ایمان است. مسئول باید متدین باشد. امین باشد، صادق باشد. گرچه تدین به معنی واقعی همه اینها را در پی دارد. متعهد به مبانی اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسئول باید امید به آینده داشته باشد، متشرع باشد، اشتهار به پاکدستی و صداقت داشته باشد. سوء سابقه نداشته باشد. دیگر اینکه نگاه ملی داشته باشد و آن را بر منافع حزبی و جناحی ترجیح دهد. کارآمد و متخصص باشد. جهادی و استکبارستیز باشد. اینها مجموعه شاخصه‌هایی است که اخیرا هم رهبر انقلاب بر آنها تاکید کردند.

موسوی‌فرد تاکید کرد: انتظار مردم از دولتمردان این است که این شاخصه‌ها را دارا باشند.

امام جمعه اهواز شهادت اسماعیل هنیه، را تسلیت گفت و افزود: متهم اصلی در تمام این جنایت‌ها، اول آمریکا و بعد اسرائیل است. اخیرا وزیر دفاع آمریکا اقرار کرد که از اسرائیل در برابر هر واکنشی دفاع خواهیم کرد. یعنی اسرائیل هر جنایتی بکند آنها دفاع خواهند کرد. اسرائیل پلید، ناموس دولت‌های غربی و استکبار جهانی است. اسرائیل هر جنایتی و نقض قوانین بین‌المللی که انجام می‌دهد، از سوی دولت‌های غربی حمایت می‌شود.‌ متهم اصلی این دولت‌ها هستند.

وی گفت:  در این ترور آمریکا آشکارا حمایت نکرد، به دو جهت اول اینکه از انتقام ایران و محور مقاومت بیمناک است. جهت دوم، جوانان آمریکایی هستند که در این مدت اعلام کردند ما در انتخابات به بایدن حامی اسرائیل، رای نخواهیم داد. به همین دلیل ترس دارند، اما رژیم صهیونیستی کودک‌کش اقرار می‌کند. هر زمان رهبر معظم انقلاب مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده برای دفاع از قدس شریف خواهیم بود و در کنار امت حزب الله و مقاومت برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما