شناسهٔ خبر: 68001659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیته امداد خبر داد

نهضت ایجاد ۵۰۰ هزار شغل خانگی در سال برای نیازمندان

رئیس کمیته امداد گفت: در دولت سیزدهم ماموریت اشتغال خانگی سالانه ۵۰۰ هزار نفر در کشور مطرح شد که ۵۰ درصد می‌تواند غیر مددجو باشد که این دستورالعمل همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مرتضی بختیاری در نشست هم اندیشی با شرکت‌های معدنی شهرستان طبس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: صندوق اشتغال در کمیته امداد امام خمینی (ره)، فعال است و امسال به همه استان‌ها ابلاغ شده که بانوانی که طرح اشتغال دارند را حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت بازاریابی در چرخه اشتغال، افزود: ما برای جشن خودکفایی شاخص‌هایی مانند تغییر دهک، مدت دادن برای وام ها، بالا بودن میزان درآمد از مصوبه قانون کار را داریم.

رییس کمیته امداد گفت: در خراسان جنوبی ۳۷۱ قبول شده‌ی کنکور و ۴۱۰ نخبه داریم که قابل توجه است.

وی در دومین برنامه سفر خود به شهرستان طبس از نمایشگاه توانمندی‌های فکری، فرهنگی و اقتصادی مددجویان تحت حمایت بازدید کرد.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این بازدید و در نشست صمیمی، نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان، بشرویه و عشق آباد در مجلس شورای اسلامی، رؤسای کمیته امداد شهرستان‌های طبس، عشق آباد و دیهوک و رئیس شورای زکات شهرستان طبس طی سخنانی جداگانه مسائل و دغدغه های جامعه مددجویان کمیته امداد در این مناطق را مطرح کردند.

دیدار با تعدادی از خانواده‌های مددجو در قالب طرح مفتاح‌الجنه و بازدید از طرح کارفرمایی (خانه سالمندن) از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کمیته امداد به طبس بود.

نظر شما