شناسهٔ خبر: 68000820 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» منجر به صلح و سازش شد

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس حل اختلاف استان اردبیل از صلح و سازش در پرونده حقوقی مطالبه وجه به ارزش مالی ۴ ونیم میلیارد ریال در قالب «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اردبیل اظهار کرد: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌بر صلح و سازش در پرونده‌ها، پرونده حقوقی مطالبه وجه به مبلغ ۴ و نیم میلیارد ریال بعد از برگزاری چندین جلسه توسط شعبه چهارم شورای حل اختلاف اردبیل شاکی پرونده به عشق امام حسین (ع) از کل مبلغ بدهی خویش گذشت کرده و پرونده فوق منجر به سازش شد.

به گزارش مهر، وی نقش شورا‌های حل اختلاف را در امر صلح و سازش و احقاق حق مهم و اثرگذار دانست و گفت: با تقویت شورا‌های حل اختلاف در جهت تحقق رسالت خویش می‌توان شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها و رضایت مردم از دستگاه قضا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با تاکید بر اینکه صلح و سازش در دین مبین اسلام به شدت مورد تاکید قرار گرفته عنوان کرد: ترویج این دو موضوع مهم در جامعه می‌تواند بسیاری از مشکلات میان افراد را برطرف کند.

برچسب‌ها:

نظر شما