شناسهٔ خبر: 68000471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد از مردم چهارمحال و بختیاری خداحافظی کرد

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بین اقامه دو نماز جمعه از مردم استان خداحافظی کرد و حلالیت طلبید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در بین نمازگزاران گفت: امروز بعد از ۱۳ سال که در استان فعالیت دارم به دلیل کسالت از محضر همه مردم استان خداحافظی می‌کنم.

نکونام افزود: امروز با توجه به شرایط جسمی مساعدی که نداشتم اما در جمع شما حضور پیدا کردم تا خداحافظی با مردم داشته باشم و از همه طلب حلالیت کنم.

وی گفت: حدود ۱۳ سال توفیق داشتم محضر مردم استان به عنوان خادم باشم و ادای وظیفه کنم و تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و همیشه در خدمت وظایف باشم و در طول خدمات و وظایف هیچ وقت برای راحتی و رفاه خودم اندیشه نداشتم و از مسئولیت‌ها شانه خالی نکردم.

امام جمعه شهرکرد گفت: در این مدت در پی کناره‌گیری و امثال آن نبودم اما اکنون شرایطم به گونه‌ای است که احساس می‌کنم توان انجام وظایف را ندارم و برای همین از همه خداحافظی می‌کنم.

وی گفت: ممکن است بعد از درمان به دعای خیر شما شرایط خدمت فراهم شود، اما روا نیست استان در خلا باشد و از این ظرفیت محروم باشد هر چند برای مدتی هم مصلحت نیست با عذرخواهی از محضر شما عزیزیان فضا برای شرایط آینده استان باز می‌شود.

نکونام گفت: همیشه از کوتاهی و ضعف و ناتوانی‌ها به محضر حضرت حق پناه برده و استغفار نموده‌ام و امید است مورد قبول و عفو باشد.

وی تاکید کرد: مردم استان در آینده نیز در نماز جمعه حضور پرشور داشته باشند و مسوولان نیز در برپایی میز خدمت کوتاهی نکنند و ادامه‌دهنده این امر خیر باشند تا از مشکلات مردم گره گشایی شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه یک ضایعه بزرگ برای مقاومت به حساب می‌آید .

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه گفت: شما نمازگزاران و مردم مومن استان همیشه در عرصه‌های عبادی، سیاسی حضور پرشور داشتید و امروز نیز یک جهاد عظیم حاضر خواهید شد.

نکونام افرود: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی انزجار شهادت شهید هنیه، انزجار خودشان را از این جنایتی که در حریم جمهوری اسلامی صورت گرفت ابراز می کنند.

به گفته وی، شهادت شهید عزیز چهره مقاوم و خستگی ناپذیر شهید اسماعیل هنیه ضایعه سنگین برای جبهه مقاومت محسوب شد و اینکه در حریم جمهوری اسلامی صورت گرفت که به طبع مایه تاسف است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برای رژیم اسرائیل و این دشمن جانی و خونخوار عرصه‌ای شد که نظام جمهوری اسلامی با خون‌خواهی این عزیز انتقام سختی را از اسرائیل بگیرد تا آرامش دل مؤمنان، مقاومت مسلمانان و همه و به خصوص خانواده صبور و مقاوم این شهید باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام از سال ۱۳۹۰ در استان عهده‌ دار نمایندگی ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد است.

نظر شما