شناسهٔ خبر: 68000442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه نوشهر: امروز دغدغه اقتصاد از همه چیز مهمتر و بالاتر است

نوشهر- ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت : امروز در کشورمان دغدغه اقتصادی از همه چیز مهمتر و بالاتر است و انتظار است رییس جمهور دولت چهارم فردی کارآمد را برای تصدی وزراتخانه متبوع معرفی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: اقتصاد یعنی اشتغال، کسب و کار و ثبات در بازار و همه قوای سه گانه باید دست در دست هم بدهند و کاری بکنند که بازار ثبات پیدا بکند و مردم نفس راحتی بکشند.

وی اظهارداشت: رییس جمهور و هیات دولت و همه مسوولان باید دست در دست هم بدهند تا دست شیاطینی که هر روز قیمت طلا و ارز را بالا می برند و نمی گذارند در بازار ثبات ایجاد بشود قطع کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز ۱۲ شاخصه برای معرفی وزرا برشمردند که ایمان، اعتقاد به جمهوری اسلامی، کارآمدی، امید به آینده، تدین، صادق بودن و پاک دستی و نداشتن وابستگی جناحی را از جمله آنها است.

خطیب جمعه نوشهر روز خبرنگار و روز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از جمله مناسبت های هفته جاری اعلام و اضافه کرد : خبرنگاران امانتداران جامعه هستند و دغدغه ملت را انعکاس می دهند و انتظار است که اخبار دقیق، درست، صادقانه در جامعه اطلاع رسانی کنند.

مشایخ به فعالیت شمار زیادی از افراد جامعه در شبکه اجتماعی اشاره کرد و گفت : به فعالان در این عرصه نیز نصحیت می کنم تا اخبار درست در این شبکه های اجتماعی منعکس کنند و بیخود شایعه نکنند.

وی با اشاره به شهادت رییس دفتر سیاسی حماس در تهران، تصریح کرد : این شهید تمام عمرش را در جهاد و مبارزه گذارند و عصاره صبر، شهادت و مقاومت مردم فلسطین است.

وی ادامه داد : دشمن در کشورمان، مهمان مان یعنی شهید هنیه را به شهادت رساند و در واقع با این جنایت، به خاک و شرف و عزت مان تجاوز کرد و این جنایت برای ملت ما به هیج نحوی قابل قبول نیست و خونخواهی و انتقام سخت و فلج کننده، بدون فوت وقت و در کوتاهترین زمان باید صورت گیرد.

وی افزود : دشمن بداند با کشتن این افراد و فرماندهان، مقاومت نه تنها تمام نمی شود بلکه بر عکس با خون این فرماندهان درخت تنومند مقاومت بیشتر آبیاری و بارورتر می شود.

امام جمعه نوشهر با بیان این که جمعه هفته آینده امام جمعه جدید این شهرستان معرفی خواهد شد، از همراهی مردم و مسوولان شهرستان در دوران تصدی امامت جمعه اش در طول ۳۴ سال گذشته در نوشهر قدردانی کرد.

آیت الله مشایخ به دلیل بیماری استعفایش را به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام داشت که هفته گذشته پذیرفته شد.

نظر شما