شناسهٔ خبر: 68000322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

بازسازی آبشوران در محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه انجام می‌شود

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت بازسازی آبشوران در محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند با شهرداری همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: از آنجا که بر اساس گزارش کارشناسان قسمتی از آبشوران سرپوشیده در محدوده مسجد مرحوم آیت‌الله بروجردی و سه‌راه برق نشست کرده بود و هر لحظه خطر ریزش و ایجاد خسارات احتمالی جانی و مالی محتمل بود، موضوع در چند نوبت در جلسات ستاد مدیریت بحران استانداری مطرح و بازسازی آن مصوب شد که شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه به ترمیم و بازسازی محل اقدام کند و شهرداری کرمانشاه به عنوان مجری معرفی شد.

وی افزود: به موجب مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری که با حضور کلیه اعضا از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکیل شده بود مقرر شده است، تمامی دستگاه‌ها خدمات‌رسان شامل برق، آب، گاز و تلفن نمایندگان خود را برای همکاری با شهرداری معرفی و در زمان بازسازی محل تمامی موانع احتمالی را مرتفع کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آنجا که این محل در هسته مرکزی شهر قرار دارد و ترافیک زیادی بر روی آن جریان دارد، در این مصوبه قید شده است شرکت‌های خدمات‌رسان هرگونه مانع احتمالی را با سرعت مرتفع کنند و همپای شهرداری حضور داشته باشند تا شهرداری بتواند در اسرع وقت این پروژه مهم و حیاتی را به پایان برساند.

یگانه ضمن تشکر از شهردار کرمانشاه و مجموعه شهرداری کرمانشاه که با درک اهمیت و حساسیت موضوع به بحث بازسازی و ترمیم این محدوده اقدام کرده است گفت: هم‌اکنون پروژه شروع شده است و امید است با همراهی و صبوری شهروندان کرمانشاهی شاهد رفع خطر از محل باشیم.

نظر شما