شناسهٔ خبر: 6799942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

والیبال قهرمانی مردان آسیا- تهران

شکست استرالیا مقابل چین در غیاب ادگار

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های ملی والیبال هند و سریلانکا از گروه H رقابت های قهرمانی والیبال مردان آسیا از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان هندی ها توانستند در مسابقه ای نسبتا آسان 3 بر صفر و با نتیجه (25-17، 25-22 و 25-17)سریلانکا را شکست دهند و 3 امتیاز کسب کنند.
مرتضی اکرمی داوری بین المللی کشورمان در این مسابقه بر روی سکوی داور اول قرار گرفت و قضاوت منصفانه ای انجام داد.
فردا دو دیدار دیگر در گروه H برگزار خواهد شد که طی آن تیم های سریلانکا و ترکمنستان از ساعت 17 و تیم های هند و بحرین از ساعت 19 با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم های چین و استرالیا در چهارمین دیدار هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 17 به مصاف هم رفتند و چین 3 بر صفر پیروز میدان شد.
استرالیا که در این بازی توماس ادگار کاپیتان خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 21 و 26 بر 24 مسابقه را به چین واگذار کرد.
روبرتو سانتیلی سرمربی استرالیا در ست دوم این بازی به علت اعتراض به داوری کارت زرد دربافت کرد. با تکرار اعتراضات این سرمربی در ست سوم، کارت زرد دوم و کارت قرمز هم دریافت کرد.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه چورا، گوسا و کارلو ساتی مربیان تیم ملی از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار پرداختند.
چینی ها باید از ساعت 17 فردا سه شنبه در سالن 12 هزار نفری به مصاف پدیده این رقابت ها یعنی قطر بروند. استرالیا هم باید خود را برای رویارویی با ژاپن از ساعت 15 آماده کند.
هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما