شناسهٔ خبر: 67999103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هیچ کس در انتظار منتظر محمد نیست!

منتظر محمد وضعیت عجیب و بلاتکلیفی دارد و مشخص نیست که فصل آینده برای چه تیمی به میدان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منتظر محمد بازیکن عراقی است که تابستان گذشته و در دوره مدیریتی علی خطیر به استقلال پیوست ولی با توجه به مخالفت نکونام برای حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان، او به‌صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد و اتفاقا عملکرد خوبی نیز در این تیم داشت.

به نقل از ورزش سه با پایان قرارداد منتظر محمد، او باید به تمرینات استقلال برگردد اما همچنان وضعیت نامشخصی دارد. با حذف عراق از رقابت‌های المپیک، این بازیکن به تازگی به بغداد بازگشته و منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال است تا زمان بازگشت او به تمرینات و تعیین تکلیف وضعیت او مشخص شود.

اما در این میان، گفته می شود که مس رفسنجان و محرم نویدکیا که از عملکرد منتظر محمد رضایت داشته‌اند، خواستار تمدید قرارداد او هستند. این ادعا را مدیرعامل مسی‌ها در گفت‌وگویی تصویری تأیید کرده بود.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان گفته بود: ما طبق خواسته آقای نویدکیا و برنامه ایشان جلو رفتیم. ایشان منتظر محمد را هم درخواست دادند و ما با استقلال مذاکره کردیم، ولی هفته آینده مشخص می‌شود. ما نامه‌مان را به استقلال زدیم، ایشان از المپیک برگردد و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که منتظر محمد از پیشنهاد مس رفسنجان و درخواست نویدکیا هیچ اطلاعی ندارد. این بازیکن عراقی که از وضعیت بلاتکلیفش ناراضی است، از باشگاه استقلال خواسته تا تکلیف او را مشخص کند.

257 251

نظر شما