شناسهٔ خبر: 67998973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

قهرمانان مسابقات اسکواش دختران معرفی شدند - اکونیوز

اقتصاد ایران: قهرمانان مسابقات اسکواش دختران زیر ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال قهرمانی کشور در ارومیه معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات اسکواش دختران زیر ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال قهرمانی کشور در ارومیه، با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید. در رده سنی کمتر از ۱۵ سال باران روحانی از آذربایجان غربی مقام اول، شاینا امیری از تهران مقام دوم و خانم‌ها آمنا اسفندیاری از گیلان و سانای اسدی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پرنیان نجفی از اصفهان حائز رتبه اول شد، باران محمدپور از تهران مقام دوم را کسب کرد و آیلین بابایی از یزد و عسل محمدی از مرکزی مقام سوم مشترک را کسب نمودند. همچنین نیز در رده سنی کمتر از ۱۹ سال نارگل رمضان زاده موفق شد به مقام قهرمانی دست یابد، نازنین تقی نژاد از یزد به مقام دوم دست پیدا کرد و نیز خانم‌ها پارمین نکوپایان از تهران و شکیبا قلی پور از مازندران مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

در این دوره از مسابقات سونیا شعبانی و ندا سروش سرپرست فنی و سرداور مسابقات بودند،، همچنین هستی سلیمانی، مبینا لطفی نیا، ⁠نیره هاشمی، ⁠الناز هوشمند، ⁠هدی صفری و ⁠زهرا زرینه نیز قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور علی کتابفروش دبیرکل و شهناز شهربانیان نایب رئیس فدراسیون اسکواش برگزار شد. این مسابقات با حضور ۹۸ بازیکن از ۲۰ استان کشور، از تاریخ ۷ الی ۱۱ مرداد ماه به میزبانی هیأت اسکواش آذربایجان غربی در خانه اسکواش ارومیه برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما