شناسهٔ خبر: 67998716 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

الجزیره: ادعای اشغالگران در مورد اسماعیل الغول کاملاً دروغ است

ایسنا

شبکه الجزیره قطر گزارش داد ادعای ارتش اسرائیل و نهادهای اطلاعاتی آن در خصوص شهید «اسماعیل الغول» در نوار غزه که از نیروهای زبده نظامی حماس بوده و در حمله هفت اکتبر مشارکت داشته کاملاً دروغ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شبکه الجزیره در بیانیه‌ای افزود: ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک با طرح این ادعا تلاش می‌کنند واقعیت جنایات خود به ویژه هدف قرار دادن خبرنگاران را مخفی نمایند.

این شبکه قطری ادامه داد این ادعا که اسماعیل الغول از نیروهای زبده نظامی وابسته به حماس بوده اتهامی واهی و یک اقدام تحریک آمیز خطرناک به شمار می‌رود که سلامت نیروهای این شبکه را در خطر قرار داده و مسؤولیت مستقیم آن بر عهده مقامات رژیم صهیونیستی است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ ارتش و نهادهای اطلاعاتی رژیم اشغالگر در اواسط ماه مارس الغول را در بیمارستان الشفاء بازداشت نموده و پس از ۱۲ ساعت بدون هر گونه توضیحی وی را آزاد کردند.

الجزیره تاکید کرد: اگر اسماعیل الغول خبرنگار این شبکه از نیروهای زبده حماس بوده و این ادعای اشغالگران صحت دارد چرا وی را آزاد کرده‌اند؟ این روشن است که مقامات رژیم صهیونیستی برای توجیه جنایات خود با ادعای بی‌اساس و واهی تلاش می‌کنند.

الجزیره در پایان افزود: این ادعاها و دروغ‌ها تلاشی فضاحت بار برای توجیه هدف قرار دادن خبرنگاران در غزه توسط اشغالگران است به طوری که از ابتدای جنگ غزه تاکنون ۱۶۵ خبرنگار و کارکنان فعال در عرصه رسانه‌ای به قتل رسیده‌اند.

نظر شما