شناسهٔ خبر: 67998234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات قرآن شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه کارکنان و خانواده‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران یادواره شهدای غزه به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

دبیر اجرایی این مسابقات روز جمعه در حاشیه مراسم پایانی آن به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران از دهم مرداد در مشهد آغاز شد و امروز به پایان رسید.

شاکر خفایی افزود: در این دوره از مسابقات فرزندان کارکنان شرکت نفت در مقطع متوسطه اول و دوم، فرزندان مقطع حوزه و دانشگاه، کارکنان و همسران در رشته‌های تحقیق، ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ جزء، اذان، تفسیر و نهج البلاغه با هم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور افراد برتر از ستاد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ستاد شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مناطق ۳۷ گانه آن، ستاد شرکت ملی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و مناطق ۱۲ گانه آن و شرکت‌های پالایش نفت بزرگ کشور با حضور ۳۹۳ شرکت‌کننده برگزار شد.

دبیر اجرایی این مسابقات اظهار کرد: پارسال در دوره مقدماتی هفت هزار نفر و در مرحله نهایی ۱۵۰ نفر حضور داشتند و امسال در مرحله مقدماتی ۱۰ هزار نفر و در مرحله نهایی ۳۹۳ نفر با هم رقابت کردند.

وی گفت: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات سراسری وزارت نفت راه پیدا می‌کنند.

خفائی افزود: هر چه بیشتر فرهنگ سازمانی را با فرهنگ قرآنی آمیخته کنیم آرامش در خانواده و برخوردها و جدیت در کار سطح بالاتری پیدا می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما