شناسهٔ خبر: 67997406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

همایش زورخانه‌ای بردسکن در تقویم سالانه فدراسیون قرار می‌گیرد

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور گفت: همایش سالیانه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در این شهرستان در تقویم سالیانه فدراسیون قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، مهرعلی باران چشمه در سیزدهمین همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور که در بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که بردسکن میزبان خوبی در طول ۱۲ سال گذشته در برپایی بزرگترین همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی بوده است، حسب درخواست مدیران شهرستان برگزاری این همایش به‌صورت سالیانه با همین کیفیت اجرا و در تقویم سالیانه فدراسیون قرار می‌گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور گفت: ورزش زورخانه‌ای از گذشته تاکنون با فرهنگ، اخلاق، ادب و معنویات مردم ایران عجین شده است برای همین هم به فکر توسعه آن در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی به استفاده از ظرفیت تمامی صاحب‌نظران این رشته اشاره کرد و افزود: این جمعیت علاقمند انسان را به وجد می‌آورد، بنابراین بر آن هستیم با کمک مدیران شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تمهیدات لازم برای توسعه این ورزش در شهرستان انجام شود.

باران چشمه افزود: حضور ورزشکاران از ۲۶ استان و بیش از ۶۰ شهرستان کشور در این همایش نشان می‌دهد که بردسکن در جایگاهی با افتخار در بین ورزشکاران این رشته قرار دارد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی کشور گفت: این رشته ورزشی متعلق به اهل بیت(ع) و حضرت امیر(ع) است و اجرای عاشورایی مراسم امسال بردسکن که همزمان با شهادت اسماعیل هنیه اجرا شد، با معنویت خاصی همراه بود.

وی حضور مدیران کشوری و استانی را در این مراسم به فال نیک گرفت و عنوان کرد: مردم مهمان‌نواز بردسکن با استقبال بی‌شمار خود از این برنامه وظیفه دست اندرکاران فدراسیون را دوچندان کردند.

باران چشمه حضور پهلوان طالقانی را در این مراسم ستود و افزود: حضور ورزشکاران از 26 استان و بیش از 60 شهرستان کشور در این همایش نشان می‌دهد که بردسکن دارای جایگاهی با افتخار در بین ورزشکاران این رشته است.

نظر شما