شناسهٔ خبر: 67997293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جوکوویچ: مصدوم هم باشم بازی می‌کنم چون اینجا المپیک است

ایسنا

تنیسور صرب پس از بازی یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ از وضعیت جسمانی خود صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار مرحله یک‌ چهارم نهایی رقابت‌های تنیس المپیک پاریس، نواک جوکوویچ اسطوره ۳۷ ساله صربستانی و نفر نخست برترین تنیسورهای جهان، مقابل استفانوس سیتسیپاس یونانی در ۲ ست و با نتایج ۶ بر ۳ و ۷ بر ۶ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

جوکوویچ در ست دوم در شرایطی که از ناحیه زانو احساس درد داشت با نتیجه ۵ بر ۲ از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه به بازی برگشت و در نهایت ست دوم را در تایبریک به سود خود به پایان رساند.

جوکوویچ برای دومین دوره متوالی و چهارمین مرتبه به جمع چهار بازیکن برتر المپیک راه یافت.

او در صحبت‌هایی درباره مصدومیتش در این رقابت‌ها گفت: در ابتدای ست دوم، درد شدیدی احساس کردم که برای دو یا سه گیم آزارم داد. تا حدودی به لطف داروهای ضد التهاب آرام شدم و باید با پزشکان درباره این مصدومیت صحبت کنم. بسیار نگران هستم چون همه چیز مانند مرحله یک هشتم نهایی رولان گاروس است. در آن رقابت‌ها بازی را تمام کردم و بعد متوجه شدم که مصدوم هستم و دیگر نمی‌توانستم بازی کنم و انصراف دادم. در اینجا اما حتی اگر پزشکان بگویند زانویم مشکلی دارد، به زمین می‌روم و سعی می کنم بازی کنم. این یک فرصت منحصر به فرد برای کشورم است تا مدال کسب کند.

جوکوویچ در هر ۳ دوره المپیک در نیمه نهایی تن به شکست داده و تاکنون علی رغم کسب جام های متعدد، نتوانسته راهی فینال المپیک شود. او برای شکستن این طلسم و اولین صعود به فینال المپیک باید از سد لورنزو موزتی ایتالیایی عبور کند.

نظر شما