شناسهٔ خبر: 67995940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمنان می‌شود

نماینده مجلس گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بازدارندگی در برابر دشمنان ایجاد می‌کند گفت: این تروریست‌ها تاکنون راه به جایی نبرده‌اند و به جز خفت و خواری چیزی عایدشان نشده است.

صاحب‌خبر -

احمد مرادی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه منافقین بیان کرد: در این دوره از فعالیت‌های دستگاه قضا به ویژه از حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای قدردانی می‌کنم که تلاش کردند همسو با حفظ منافع مردم گام بردارند.

نماینده مردم ابوموسی، بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر و قشم ادامه داد: منافقین کوردل تاکنون راه به جایی نبرده‌اند و به جز خفت و خواری چیزی عایدشان نشده است.

وی ضمن تاکید بر برخورد جدی با منافقین گفت: این گروهک تروریستی فقط به منافع خود فکر می‌کنند و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نیستند و با اقدامات تروریستی دستشان به خود افراد بیگناه آغشته شده است.

مرادی با بیان اینکه رویکرد قوه قضاییه در برگزاری دادگاه محاکمه اعضای منافقین منطقی و مستند است اظهار کرد: دستگاه قضا به طور مستمر در این باره به مردم گزارش دهد و نتیجه دادگاه را مشخص کند.

این نماینده مجلس گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد می‌کند و باعث خوشحالی مردم و خانواده‌های شهدای ترور می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما