شناسهٔ خبر: 67995444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد

حمایت ویژه مدیریت شهری از داوطلبان احداث مجموعه‌های درمانی در اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه جمع‌بندی‌هایی در حوزه بسته تشویقی ویژه افراد داوطلب برای احداث بیمارستان یا مجموعه‌های درمانی، انجام شد.

وی افزود: در مصوبه شورا تحقیقاتی برای این موضوع قائل شده بودیم و بسته تشویقی لایحه شهرداری برای افرادی که در حوزه بهداشت و درمان و در راستای توسعه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها گام بر می‌دارند، تنظیم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: لایحه این موضوع وصول و در کمیسیون پایش نیز بررسی شده بود، از این‌رو در کمیسیون تلفیق این هفته مطرح شد.

نورصالحی گفت: در آستانه ورود به سال چهارم و سال پایانی مدیریت شهری و شوراهای اسلامی شهر هستیم؛ در این سه سال اقداماتی برای تقویت هم‌افزایی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف با مدیریت شهری در راستای بهبود شرایط انجام شده است.

وی با اشاره به قسمت شرقی حلقه حفاظتی (رینگ چهارم ترافیکی شهر) به طول ۲۴ کیلومتر از شمالی‌ترین نقطه تا بزرگراه بعثت و تقاطع شهید دستجردی ادامه داد: در رابطه با این پروژه، شهرداری لایحه‌ای برای واگذاری اعتباری تقاطع شهید فخری زاده (روشن‌دشت) و تعدیل پل روی رودخانه در مسیر رینگ چهارم به سازمان عمران شهرداری این کلان‌شهر ارسال کرد که در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق این لایحه بررسی شد و مورد تصحیح قرار گرفت.

نظر شما