شناسهٔ خبر: 67994901 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

 جبهه مقاومت متوقف نخواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: جبهه مقاومت با شتاب بیشتری در حال حرکت است و اکنون رژیم صهیونیستی باید بداند که حتماً این اتفاق رقم خواهد خورد و جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل در جهت رسیدن به حقانیت خود در منطقه تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 اسماعیل قزل سفلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیان کرد: در رابطه با این ترور ناجوانمردانه، این حرکت از ابعاد مختلف قابل بررسی است، مسلم است که به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تعرض شد و میهمان دیپلماتیک و سیاسی که در ایران حضور پیدا کرده بود به شهادت رسید که در حوزه بین‌المللی محکوم است.


 وی افزود: نکته اصلی این است که رژیم صهیونیستی در این چهارچوبی که در حال اقدام است، دنبال این است که با ترور فرماندهان جبهه مقاومت بتواند حرکت شتابنده جبهه مقاومت را بازدارد.


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه تصریح کرد: مشخص است که در حال حاضر در جمع بندی‌هایشان به این نتیجه رسیده‌اند که جبهه مقاومت حرکتی پرشتاب گرفته و اگر اقدامی نشود، موجودیت رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و این را در تحلیل‌هایشان به عنوان یک راهبرد برای مقابله به این نتیجه رسیده‌اند که برای سرکوب کردن حرکت جبهه مقاومت، فرماندهان این جبهه را ترور کنند.


 قزل سفلی در خصوص نتیجه این ترور در سرعت حرکت جبهه مقاومت ادامه داد: تجربه نشان داده است که اینها هیچ زمان به هدف اصلی‌شان نخواهند رسید و جبهه مقاومت از بین نخواهد رفت، نه تنها جبهه مقاومت از حرکت نخواهد ایستاد؛ بلکه این خون‌ها باعث سرعت گرفتن این حرکت خواهد شد.


 وی با یادآوری جنایات قبلی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: در همین جریان حزب‌الله، فرماندهان زیادی در این سال‌های گذشته مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند، آیا حرکت جبهه مقاومت کند شده است؟


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تلاش جبهه مقاومت را قوی‌تر از قبل برشمرد و گفت: جبهه مقاومت با شتاب بیشتری در حال حرکت است و اکنون رژیم صهیونیستی باید بداند که حتماً این اتفاق رقم خواهد خورد و جبهه مقاومت قوی‌تر از قبل در جهت رسیدن به حقانیت خود در منطقه تلاش خواهد کرد.


 قزل سفلی در خصوص اینکه رژیم صهیونیستی قطعاً بدون هماهنگی آمریکایی‌ها عمل نکرده‌اند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و هم دستانش این را هم بدانند که همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما خون‌خواهی این شهید را وظیفه خود می‌دانیم و حتماً ملت بزرگ ایران پاسخ سخت و دندان شکنی را خواهد داد.


 وی در پایان در رابطه با اینکه این انتقام چگونه خواهد بود، افزود: اینکه این انتقام در چه ابعادی باشد بسته به نظر جمهوری اسلامی ایران دارد؛ اما چیزی که مسلم است و تحقق خواهد پذیرفت انتقام خون به ناحق ریخته شده این میهمان عزیزمان حتماً گرفته خواهد شد و این اتفاق هم بستر انتقام سخت را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
 
 انتهای خبر/224224

نظر شما