شناسهٔ خبر: 67994802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای ۷۷ برنامه ویژه هفته خبرنگار و ۶ تور رسانه‌ای در ایام اربعین در استان خوزستان

مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اجرای ۷۷ برنامه به مناسبت هفته‌ خبرنگار، گفت: با توجه به اینکه در ایام اربعین خواهیم بود ۶ اردوی تور رسانه‌ای جهت حضور اصحاب رسانه در مرزهای استان را خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سجاد بهمئی شامگاه _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در حاشیه سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه اظهار کرد: روز خبرنگار از مهمترین روزهای سال است که باید در این روز و ایام تکریم و تجلیل و تقدیر از زحمات رسانه استان در اولویت باشد.

وی افزود: بسیج رسانه در این ایام در جهت گرامیداشت این روز برنامه دیدار با خانواده شهدای رسانه، دیدار با پیشکسوتان رسانه، بازدید از دفاتر رسانه‌های استان با حضور مسئولین، افتتاح دفاتر بسیج رسانه در شهرستان‌ها، اجرای سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط اصحاب رسانه و مدیران کانون‌های بسیج رسانه و همچنین میز خدمت اصحاب رسانه در روز جمعه نوزدهم مرداد را خواهد داشت‌.

مسئول بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: در این هفته ۱۶ تابلوی فرش از تمثال شهدای عزیز رسانه تهیه شده که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار به خانواده معزز شهدا اهدا می‌شود.

بهمئی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع تشکیل جبهه واحد در سطح شبکه‌های اجتماعی و حقوق در رسانه برای خبرنگاران خبر داد و گفت: اولویت ما بالا بردن سطح علمی و آموزشی اصحاب رسانه در استان خوزستان می‌باشد.

وی ادامه داد: در روز خبرنگار همایش رسالت خبرنگار در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استان در شأن خبرنگاران خواهیم داشت و از ۱۵۰ خبرنگار فعال بسیجی تقدیر به عمل می‌آید.

مسئول بسیج رسانه خوزستان اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی را در مرز چذابه و شلمچه طی ۱۰ روز خواهیم داشت و خبرنگاران می‌توانند در این قرارگاه رسانه‌ای جهت پوشش خبری و خدمت به زائران حضور داشته باشند.

بهمئی تاکید کرد: همچنین در این ایام ۶ اردوی تور رسانه‌ای جهت حضور اصحاب رسانه در مرزهای استان را خواهیم داشت.

نظر شما