شناسهٔ خبر: 67994800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دیر:

آزادی زندانیان غیرعمد نیازمند همکاری همگانی است

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: هر کس در حد توان خود برای آزادی زندانیان کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز پنجشنبه شب در نشست کمک به زندانیان شهرستان دیر با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: مقاومت یک عقیده است و عقیده هرگز نابود نمی‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه پیوند ایران اسلامی با ملت مظلوم فلسطین بعد از این شهادت مستحکم‌تر خواهد شد، افزود: مراسم امروز برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده زندانیان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سابقه مردم دیر در کارهای نیک ستودنی است، ادامه داد: مردم شهرستان دیر سخاوتمند، متدین، با نگاه بلند و همت والا در طول دوران در حوزه نیک‌اندیشی کارهای بزرگی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به کمک ۲ میلیارد تومانی پتروشیمی متانول کاوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سال ۱۴۰۲، گفت: برگزاری چنین مراسمی برای تجلیل از روح فداکاری مردم و نهادینه شدن روحیه قدرشناسی در جامعه است.

باربرز با تاکید بر اینکه مسؤولین بدون مشارکت مردم نمی‌توانند موفقیتی کسب کنند، بیان کرد: حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید هم به مردم اعتماد داشته باشیم و هم از ظرفیت آنها استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان جامعه به عنوان یک مسؤولیت اجتماعی مهم است.

باربرز تاکید کرد: هر کس در حد توان خود برای آزادی زندانیان با پرداخت تسهیلات کم بهره، کمک‌های معیشتی به خانواده زندانیان و سرکشی به آنها و توانمندسازی زندانیان کمک کند.

نظر شما