شناسهٔ خبر: 67994253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جهاد مدرسه سازی در استان قم باید تداوم یابد

شیما احمدزاده

استاندار قم با تقدیر از دست اندرکاران عرصه مدرسه سازی استان، خواستار تداوم جهاد مدرسه سازی در استان شد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد آقامیری در آیین معنوی کلنگ زنی مدرسه شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی در منطقه چهار آموزش و پرورش قم با آرزوی علوّ درجات برای رئیس جمهور شهید و همراهان وی، اظهار کرد: آن عزیزان، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود داشتند و در نهایت هم جان خود را در این مسیر مقدس تقدیم کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی در چند سال اخیر در عرصه مدرسه سازی قم با همت مسئولان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان رقم خورده است.

استاندار قم یادآور شد: خوشبختانه هم برنامه‌های کلنگ زنی مدارس جدید و هم افتتاح مدارس نوساز، رشد خوبی را در استان نشان می‌دهد.

ادامه داد: البته رفع کمبود ۳۰۰ هزار مترمربع فضای آموزشی در استان، نیازمند تلاش بیشتر و به تعبیر مقام معظم رهبری، نیازمند کار جهادی است.

آقامیری اضافه کرد: لازم است تا جهاد مدرسه سازی را در استان به راه بیندازیم تا بتوانیم به نقطه مطلوب در سرانه استاندارد فضای آموزشی برسیم.

وی با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید ابراز امیدواری کرد نهضت مدرسه سازی در استان با همت بیشتر مسئولان بیش از پیش گسترش یابد و اتفاقات بهتری را رقم بزند.

 انتهای پیام 

نظر شما