شناسهٔ خبر: 67992910 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سيد حسن نصرالله شهادت هنيه را تبريک و تسليت گفت

صاحب‌خبر -
سيد حسن نصرالله شهادت هنيه را تبريک و تسليت گفت
خبرگزاری آریا - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت اسماعیل هنیه را به برادران خود در جنبش حماس و گردان های القسام تبریک و تسلیت گفت.

وی در مراسم تشییع پیکر شهید فواد شکر فرمانده بزرگ مقاومت اسلامی لبنان در ضاحیه بیروت گفت: در جنبش های مقاومت، رهبران آنها همانند مجاهدان آنها شهید می شوند.
سید حسن نصرالله درباره عملیات ترور اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه حاره حریک در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت گفت: دشمن در هنگام ترور شهید فؤاد شکر فرمانده حزب الله، ساختمانی مملو از غیرنظامیان را در حاره حریک هدف قرار داد.
آنچه در ضاحیه روی داد ترور نبود بلکه تجاوزگری بود
وی تاکید کرد: ما (به خاطر از دست دادن عزیزان خود) درد می کشیم اما با صبر و شکیبایی، تسلیم در برابر خواست خدا و توکل بر خدا با هر درد و رنج و مصیبتی برخورد می کنیم. دبیرکل حزب الله افزود: آنچه در ضاحیه روی داد، یک عملیات ترور نبود بلکه یک تجاوزگری بود.
سید حسن نصرالله گفت: دشمن چند روز قبل از تجاوزگری خود به ضاحیه اینگونه تبلیغ کرد که کاری که انجام خواهد داد، در سطح یک واکنش است اما ما اصلاً این ارزیابی و توصیف را نمی پذیریم. وی گفت: آنچه اتفاق افتاد، بخشی از جنگ اسرائیل و آمریکا علیه منطقه ماست.
دبیرکل حزب الله افزود: دشمن با متهم کردن شهید ما (فواد شکر) به کودک کشی در مجدل شمس بزرگترین عملیات فریب، گمراه کردن و تزویر را انجام می دهد.
وی تصریح کرد: دشمن در حادثه مجدل شمس سریعاً اتهام زنی کرد اما مدرکی ارائه نکرد. سید حسن نصرالله گفت: ما مسئولیت داشتن خود را در قبال آنچه در مجدل شمس رخ داد، رد کردیم و تحقیقات داخلی ما تایید می‌کند که ما هیچ ارتباطی با آن اتفاق نداریم.
وی گفت: «اسرائیل» نمی‌تواند این فرضیه را بپذیرد که علت حادثه مجدل شمس، یک موشک رهگیر «اسرائیلی» بوده است.
سید حسن نصرالله افزود: متهم کردن ما درخصوص آنچه در مجدل شمس رخ داد، ظالمانه و غیرقابل قبول است و هدف از این اتهام زنی نیز تبرئه ارتش دشمن از آنچه اتفاق افتاده است. وی گفت: هدف از متهم کردن مقاومت درخصوص اتفاق مجدل شمس، به راه انداختن فتنه طائفه ای است.

نظر شما