شناسهٔ خبر: 67991891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) سید حسن نصرالله: به تجاوزگری اسرائیل پاسخ می‌دهیم

دبیر کل حزب‌الله لبنان در آیین تشییع فرمانده شهید حزب‌الله سید فواد علی شکر (سید محسن) گفت: به خانواده شهدا و برادرانمان در گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم عزیز فلسطین تسلیت عرض می‌کنم.

صاحب‌خبر -
سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت آنچه در ضاحیه جنوبی بیروت اتفاق افتاد، یک تجاوزگری بود که پاسخ در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، «سید حسن نصرالله» در ابتدای سخنرانی خود در مراسم تشییع پیکر «فواد شکر» فرمانده ارشد این جنبش گفت: ترور خطیر و خطرناکی که منجر به شهادت برادر عزیزمان «اساعیل هنیه» شد را به برادران خود در حماس، گردان‌های عزالدین القسام، ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی، تبریک و تسلیت می‌گویم.

دبیرکل حزب‌الله درباره ترور فرمانده این جنبش نیز گفت: هدف دشمن به طور اساسی ترور فرمانده بزرگ جهادی، «حاج محسن» بود. ساختمان مورد حمله، یک ساختمان مسکونی و مملو از مردان و زنان غیرنظامی بود. این تجاوزگری به شهادت هفت نفر منجر شد. سه زن، ۲ کودک، یک شهید از برادران ایرانی و فواد شکر، فرمانده عزیزمان.

او ادامه داد: این واکنش به آنچه در مجدل شمس رخ داد، نبود بلکه یک ادعا و انحراف افکار عمومی و بخشی از جنگ و نبرد است.

سید حسن نصرالله همچنین گفت آنچه در ضاحیه جنوبی بیروت اتفاق افتاد، یک تجاوزگری بود که پاسخ در پی خواهد داشت.

دبیرکل حزب الله گفت: دشمن با متهم کردن فواد شکر به کودک‌کشی در مجدل شمس، بزرگترین عملیات فریب، گمراه کردن و تزویر را انجام داده است.

سید مقاومت لبنان با بیان اینکه دشمن در حادثه مجدل شمس سریعاً اتهام‌زنی کرد اما مدرکی ارائه نکرد، افزود: ما نقش خود را در قبال آنچه در مجدل شمس رخ داد، رد کردیم و تحقیقات داخلی ما تأیید می‌کند که ما هیچ ارتباطی با آن اتفاق نداشتیم.

نظر شما