شناسهٔ خبر: 67992868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

اهداء ۱۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: مراسم اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، با کمک خیرین در قالب شور حسینی و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان و به صورت نمادین در اداره کمیته امداد منطقه یک کرمان برگزار شد، گفت: اقلام هر سری جهیزیه شامل "یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه اجاق گاز پنج شعله، یک دستگاه تلویزیون LED و یک دستگاه جارو برقی" که بە ارزش از تولید به مصرف هر سری ۴۰ میلیون تومان است؛ تحویل زوج های تحت حمایت این نهاد شد.

وی، در مجموع ارزش این تعداد جهیزیه را ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از ابتدای سال جاری نیز ۵۶۰ فقره جهیزیه به زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ نیز در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به زوج های نیازمند تحت حمایت ۵ هزار و ۶۴۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در راستای حمایت از صیانت خانواده و ازدواج آسان اهداء شد.

عسکری نژاد با بیان اینکه هم اکنون هزار زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با کمک مردم نوعدوست استان و خیرین بتوانیم جهیزیه پشت نوبتی ها را نیز پرداخت کنیم.

نظر شما