شناسهٔ خبر: 67992707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اردبیل:

خیران اردبیلی بی‌تمنا در میدان حاضر هستند

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خیران استان اردبیل بی‌تمنا و تنها با نیت خدمت در صحنه حاضر بوده و تلاششان بر ارائه خدمات مطلوب‌تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصصی قلب در اردبیل، اظهار کرد: خیران تنها به نیت خدمت صادقانه برای عموم مردم وارد عرصه‌های مختلف شدند که در این استان نیز شخصیت‌هایی نظیر حاج قدرت نوری با وسعت دید در این میدان حاضر شده تا اندوخته اخروی و معنوی برای خود جمع کند.

وی تصریح کرد: گره‌گشایی از درد و گرفتاری مردم نه تنها عبادت و امر ثواب و نیک به شمار می‌رود بلکه آثار تربیتی شایسته‌ای را در جامعه دارد و زمینه‌ساز تداوم این امر در بین نسل‌های آینده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از اقدامات خیران در استان در عرصه‌های مختلف از مدرسه‌سازی گرفته تا ساخت بیمارستان، مراکز ورزشی، هنری و فرهنگی گفت: این خیران نیک‌اندیش همواره به کارهای بزرگ اهتمام داشتند و ما نمونه آن را در احداث چنین بیمارستان مجهزی شاهد هستیم که به ضرورت نیاز استان، این خیر با توان مالی شایسته وارد عرصه شده تا بتواند یک بیمارستان مجهزی را برای درمان بیماران قلبی و عروقی فراهم کند.

آیت‌الله عاملی افزود: این حرکت‌ها نه در ظاهر بلکه در باطن آثار و فواید بیشماری را به همراه دارد و در حقیقت یک مدرسه تربیتی شایسته برای نسل‌های آینده است تا بیشتر با جهاد اکبر در مبارزه با نفس وارد شده و بتوانند به کارهای بزرگ، معنوی و ارزشمند اخروی دست بزنند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: مسئولان استان در عرصه‌های مختلف نیز باید زیرساخت‌های لازم را برای چنین خیران و سرمایه‌گذاران بی‌ادعا فراهم کرده تا ثمره و نتیجه چنین فعالیت‌هایی در طول زمان مشخص و معلوم‌تر شود.

نظر شما