شناسهٔ خبر: 67993484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

زنجان اولین استان در به روزرسانی اطلاعات مساجد شد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زنجان اولین استان در تکمیل و به روزرسانی اطلاعات مساجد در عملیات محله اربعینی کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی یوسفی در جلسه بررسی آمایش کلی مساجد استان زنجان و طبقه بندی آنها، افزود: احیای کارکردهای مختلف مسجد و توانمندسازی امام و ارکان مسجد موجب تقویت مساجد به عنوان کانون تمدن ساز می‌شود.

یوسفی خاطر نشان کرد: مساجدی که امام آن درک صحیحی از مدل امامت دارد و توانسته است تیم و تشکیلات منسجمی را فراهم کند و در حال پیاده سازی الگوی امامت است، می‌توانند به عنوان الگوی تحقق امامت معرفی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای عملیات محله اربعینی ابراز خرسندی و اضافه کرد: از همت و همدلی همسنگران در شبکه تبلیغ به ویژه بنیاد هدایت برای اجرای این طرح قدردانی می‌شود.

یوسفی افزود: ایام اربعین فرصت مناسبی برای تبیین مدل پیشرفت تمدن اسلامی است و پرداختن به این موضوع یکی از عرصه‌های مهم جهاد تبیین به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جهان اسلام و مساله اول ایران که همان فلسطین و شرایط غزه است، باید از این فرصت برای بازخوانی و ترویج گفتمان مقاومت بهره جست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مهم‌ترین موضوعاتی که برای جهاد تبیین در نظر گرفته‌ایم، موضوعاتی از قبیل فاجعه غزه، زن و خانواده، امید، شکست اخلاقی، سیاسی و اجتماعی تمدن غرب، روایت حماسه اربعین و روایت پیشرفت است.

نظر شما