شناسهٔ خبر: 67992189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

روایت اتحادیه جهانی کشتی از حسن یزدانی؛ «بهترین» در راه پاریس

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک فیلم مستند به نام «بهترین»، به روایتی از تمرینات و زندگی ستاره کشتی آزاد ایران در آستانه آغاز رقابت‌های کشتی المپیک پاریس پرداخت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: المپیک ۲۰۲۴ در شرایطی از ۵ مرداد آغاز شده که ورزش‌دوستان ایرانی شمارش معکوس را برای استارت مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه، رقابت‌های کشتی از دوشنبه پانزدهم مرداد آغاز می‌شود و کشتی‌گیران کشورمان روی تشک می‌روند.

حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران و نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم یکی از ستاره‌هایی است که نه تنها هواداران کشتی ایران، بلکه کشتی‌دوستان دنیا در انتظار آغاز رقابت او در پاریس هستند. رقابت‌های یزدانی روز پنجشنبه ۱۷ آغاز می‌شود و او پس از کسب طلای ریو و نقره توکیو، به دنبال سومین مدال المپیک است.

در آستانه آغاز رقابت‌های کشتی المپیک، اتحادیه جهانی کشتی، یک فیلم مستند از زندگی حسن یزدانی به نام «بهترین» را منتشر کرد. این فیلم مستند که با حضور نمایندگان رسانه‌ای اتحادیه جهانی کشتی در ایران تهیه شده، روایت جالبی از زندگی ستاره کشتی ایران و جهان است.

نظر شما