شناسهٔ خبر: 67992021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سهولت در اعزام زائران اربعین حسینی اولویت نخست اصفهان سهولت در اعزام زائران اربعین حسینی اولویت نخست اصفهان

سهولت در اعزام زائران اربعین حسینی اولویت نخست اصفهان است

صاحب‌خبر -

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان گفت: موضوع مهم در اعزام زائران اربعین حسینی، پیش‌بینی ناوگان مختلف و سهولت در اعزام است.


محمدرضا جان‌نثاری در خصوص نرخ کرایه اعزام زائرین اربعین حسینی، گفت: در این باره براساس نرخ اعلام شده ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد و نکته مهم این است که ناوگان موجود باشد و امر اعزام زائران با سهولت انجام شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: هزینه بلیط رفت وبرگشت از اصفهان به نجف ده میلیون تومان مشخص شده که استانداری بر روی اجرای قیمت دقیق قیمت اعلام شده نظارت دارد


جان‌نثاری با اشاره به تامین اتوبوس برای انتقال زائران به مرز‌های کشورگفت: با توجه به نیاز روزانه استان علاوه بر اتوبوس‌های برون شهری و پایانه ها، اتوبوس‌های صنایع بزرگ اصفهان هم در این امر استانداری اصفهان را یاری خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: مواکب در اعزام دارو در چارچوب تصمیمات ستاد اربعین و ضوابط قانونی اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند، در خصوص انتقال دارو جمعیت هلال احمر محور است.


جانثاری گفت: فرودگاه اصفهان نیز سقف پرواز عتبات را افزایش دهند و امکان سفر هوایی برای مردم فراهم شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همایش مواکب با حضور حداکثری آنها و با برگزاری میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شود.


وی متذکر شد: در خصوص تخصیص ارز با ستاد اربعین ملی مکاتبه شود و نیاز مواکب به صورت جامع در نظر گرفته شود.

نظر شما