شناسهٔ خبر: 67991696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس اتاق اصناف شهرستان اراک خبر داد؛

همکاری 70 درصدی صنوف و اتحادیه‌های صنفی در کاهش مصرف برق

رئیس اتاق اصناف شهرستان اراک خبر داد؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان اراک با بیان اینکه 70 درصد صنوف و اتحادیه‌های صنفی این شهرستان در راستای کمک به کاهش مصرف برق همکاری دارند، گفت: از صنوف کلانشهر اراک خواسته شده تا علاوه بر مدیریت مصرف برق، واحدهای صنفی خود را زودتر تعطیل کنند تا از فشار مصرف برق کاسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مجید بسطامی افزود: برخی واحدهای صنفی اراک مانند توزیع و فروش مواد پروتئینی امکان کاهش مصرف برق در دستگاهای برودتی خود را ندارند و برخی نیز مانند رستوران‌داران باید واحد صنفی خود را فعال نگه دارند. بنابراین مانند سایر صنوف نمی‌توانند ساعت 12 تعطیل کنند.

وی ادامه داد: تعطیلی صنوف در هفته نخست مرداد ماه از ساعت 11 تا 17 اعلام شد که همکاری خوبی از سوی اصناف اراک انجام شد. هفته گذشته نیز 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اراک انجام شد و در جریان این بازرسی‌ها 20 اخطار کتبی و 20 اخطار زبانی به صنوف پرمصرف داده شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اراک به تعداد واحدهای صنفی، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های فعال اشاره کرده و اظهار داشت: در استان مرکزی 60 هزار واحد صنفی با 11 اتاق اصناف فعالیت اقتصادی می‌کنند. در شهرستان اراک نیز 30 هزار واحد صنفی در قالب 36 اتحادیه فعالیت اقتصادی دارند. 

انتهای پیام/

نظر شما