شناسهٔ خبر: 67991683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل تامین‌اجتماعی:

۴۰ هزار فقره تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین‌اجتماعی پرداخت شد

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ایرنا از سازمان تامین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی افزود: رقم تسهیلات پرداختی به بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.
وی، ارتقای معیشت بازنشستگان را از اولویت‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات که با همکاری بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تامین‌اجتماعی پرداخت می‌شود، مرحله اول از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سال جاری است.

موسوی یادآور شد: در سال گذشته ۲۵۹ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی در هفت مرحله به بازنشستگان پرداخت شد. رقم تسهیلات پرداختی در سال جاری ۵۰ درصد افزایش یافته است و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد تعداد وام‌های پرداختی امسال را هم نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تدارکات اعزام بازنشستگان به سفر معنوی مشهد مقدس نیز انجام شده و در مرحله تکمیل است و ان‌شاءالله اولین گروه بازنشستگان به زودی به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.ثبت‌نام اولین مرحله وام بازنشستگان تامین‌اجتماعی در سال جاری از ابتدای تیر ماه سال جاری در کانون‌های بازنشستگان آغاز شد و به هر استان متناسب با جمعیت بازنشستگان استان، سهمیه مشخصی اختصاص یافت.

نظر شما