شناسهٔ خبر: 67991505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم؛

قرارداد دروازه‌بان جدید پرسپولیس امضا شد/جانشین خارجی برای بیرو

باشگاه پرسپولیس قرارداد خود با دروازه بان خارجی مدنظر کادر فنی را امضا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان در انتخاب دروازه‌بان جدید برای پرسپولیس بالاخره با «الکسیس گندوز» دروازه‌بان فصل گذشته «بلویزداد الجزایر» به تفاهم رسید تا او با عقد قراردادی به مدت دو فصل برای این تیم بازی کند.

او که در فصل گذشته در بلویزداد ۳۳ بازی انجام داد و ۱۹ کلین‌شیت را به‌ثبت رساند با نظر مستقیم خوان کارلوس گاریدو جذب شد تا به بحران عدم جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس پایان بخشد.

بیرانوند که اقدامی ناگهانی پس از تکرار قهرمانی با پرسپولیس در لیگ بیست و سوم تصمیم به ترک این تیم و حضور در تراکتور تبریز گرفت جدایی اش از پرسپولیس را با استفاده از قانون فسخ یکطرفه بازیکن قانونی دانست اما پرسپولیس زیر بار نرفت تا پرونده آنها در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در جریان باشد.

شایان ذکر است سایت باشگاه پرسپولیس عصر امروز به طور رسمی توافق با دروازه‌بان خارجی را تأیید کرد و اعلام کرد از او رونمایی خواهد کرد که این اتفاق احتمالا امشب رخ خواهد داد.

حالا باید دید هفتمین دروازه‌بان خارجی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر چقدر می‌تواند نظر هواداران را به خود جلب کرده و در موفقیت‌های احتمالی سهیم باشد.

نظر شما