شناسهٔ خبر: 67990264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پشت پرده جالب توافق با گلر الجزایری/ وقتی گزینه پرسپولیس جانشین الکسیس شد!

داستان پرسپولیسی شدن الکسیس گندوز ماجرای جالبی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت باشگاه پرسپولیس موفق شد با الکسیس گندوز گلر الجزایری فرانسوی به توافق برسد و این دروازه بان جانشین بیرانوند در پرسپولیس خواهد بود.  

بعد از اینکه پرسپولیسی ها در جذب سه گزینه ایرانی خود یعنی عابدزاده، اخباری و پورحمیدی ناکام ماندند، باشگاه پرسپولیس به سراغ جذب گلر خارجی رفت. یکی از گلرهای مدنظر پرسپولیس که طی روزهای گذشته نامش در رسانه ها مطرح شد، الکسیس گندوزی الجزایری بود. این گلر بلندقامت که البته دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورش هم نیست، مذاکراتی را با پرسپولیس انجام داد و توافق نهایی هم‌ بین طرفین انجام شده است. با این حال داستان پرسپولیسی شدن این گلر هم در نوع خودش جالب است.

باشگاه بلویزداد الجزایر با جدایی الکسیس گوندوز دروازبان خود موقتا مخالفت کرده بود و قصد نداشت این دروازه بان را در این تاریخ آزاد کند. مدیران این باشگاه به پرسپولیسی ها اعلام کردند تا گلر جایگزین جذب نکنند با جدایی الکسیس موافقت نخواهند کرد. بلویزداد به عنوان قهرمان الجزایر دو هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آفریقا به میدان برود و به همین دلیل الان گویا مسئولین این تیم نمی‌خواستند به راحتی گلر خود را از دست بدهند. با این وجود مدیران پرسپولیس توانستند رضایت این بازیکن را بگیرند و گندوز را جذب کنند. سوالی که پیش می آید این است که چه اتفاقی رخ داد که مدیران بلویزداد رضایت گلر خود را برای پرسپولیس صادر کردند؟

ماجرا از این قرار است که این باشگاه با جانشین گندوز به توافق رسید و به همین دلیل اجازه داد الکسیس راهی پرسپولیس شود. مصطفی زغبا گلر تیم ملی الجزایر که فصل گذشته در لیگ عربستان حضور داشت به عنوان جایگزین الکسیس به بلویزداد پیوست و این تیم با پیوستن دروازه بان خود به پرسپولیس در اردوی ترکیه موافقت خود را اعلام کرد. ماجرا وقتی جالب تر می شود که بدانید که همین زغبا یکی از گزینه های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس بود ولی مورد تایید قرار نگرفته بود. به همین دلیل پرسپولیس به دنبال جذب گندوز رفت و این گلر را به خدمت گرفت.  

بیشتر بخوانید: چند ساعت تا رونمایی رسمی پرسپولیس از جانشین بیرانوند

نظر شما