شناسهٔ خبر: 67990505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۵ زندانی در بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان خوی آزاد و با مرخصی ۳۰ نفر موافقت شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جریان بازدید از زندان خوی با آزادی ۵ نفر از زندانیان واجد شرایط و مرخصی ۳۰ نفر از زندانیان موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان _ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات، دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خوی و مدیر کل زندان‌های استان در بازدیدی سه ونیم ساعته از زندان خوی بازدید کردند.

عتباتی و همراهان ابتدا در بند جوانان حاضر شدند ضمن بازدید از آن با مددجویان گفت‌وگو و مشکلات آن‌ها را استماع و دستورات لازم را صادر کردند.

سپس از کارگاه فرشبافی بازدید و پای صحبت‌های برخی از مددجویان نشستند و دستورات لازم را به درخواست‌های آن ها صادر کردند و فرشی را که مددجویان در طول شش ماه آن را بافته و به اتمام رسانده بودند از دار قالی بریده و جدا کردند و در ازای زحمات کارکنان کارگاه سه روز مرخصی به هر یک از واجدین شرایط اعطا کردند.

عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در بند‌های مختلف زندان مرکزی خوی و بند نسوان این زندان حضور یافتند و سپس در حسینیه زندان خوی با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۷۵ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است با پیگیری‌ها و دستورات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۵ نفر از زندانیان واجد شرایط در جریان بازدید از زندان آزاد و با مرخصی ۳۰ نفر از زندانیان موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما