شناسهٔ خبر: 67990040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ستاره آرسنال در نقش ایجنت خرید جدید توپچی‌ها

جورجینیو، هافبک آرسنال، تایید کرد که به ریکاردو کالافیوری توصیه کرد برای پیشرفت به جمع توپچی‌ها منتقل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آرسنال موفق شد برای تقویت خط دفاعی‌اش ریکاردو کالافیوری را به خدمت بگیرد که همراه تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام ملت‌های اروپا عملکرد قابل قبولی داشت.

بازیکن سابق بولونیا قراردادی 5 ساله امضا کرده و به جمع شاگردان میکل آرتتا ملحق شد. جورجینیو از این خرید خیلی خوشحال است.

بازیساز ایتالیایی آرسنال در مصاحبه جدیدش اعلام کرده که به کالافیوری پیشنهاد داده بود برای پیشرفت آرسنال را انتخاب کند.

جورجینیو گفت:"کالافیوری یک خرید واقعا خوب است. او یک بازیکن جوان و واقعا قوی است که به تیم کمک زیادی خواهد کرد. بسیار حرفه‌ای است و از همه مهمتر اینکه تشنه یادگیری است و شخصیت متواضعی دارد. او چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند، می‌تواند رشد کند، یاد بگیرد و فکر می‌کنم بلافاصله ارتباط خوبی بین او و سایر اعضای تیم ایجاد خواهد شد."

او درباره دوستی با کالافیوری گفت:"صادقانه بگویم، من او را به خوبی نمی‌شناختم، اما وقتی او را شناختم، متوجه شدم که فوق العاده است. او ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارد. 

زمانی که در تور پیش فصل بودیم برای او پیام فرستادم، تلفنی با او صحبت کردم و به او گفتم که اگر می‌خواهد از نظر کیفیت جهشی داشته باشد و رشد کند، آرسنال برای او مکان مناسبی است."

جورجینیو که از خرید کالافیوری خوشحالی خود را بروز می‌دهد، گفت:"در آرسنال داشتن یک برادر عالی است! ما همیشه سعی می‌کنیم به هم کمک کنیم و همین کار را با او انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که فورا احساس کند در خانه خودش است. خیلی خوب است که او اینجا حضور دارد، امیدواریم از این کار لذت ببرد و بتوانیم با هم به دستاوردهای بزرگی برسیم."

انتهای پیام/

نظر شما