شناسهٔ خبر: 67988389 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

در آستانه اربعین حسینی؛

نکوداشت پیر غلامان کاشانی و خادمان اهل بیت در کاشان برگزار می‌شود

اصفهان- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری ویژه برنامه «سَر منزلِ عشق» همراه با آیین نکوداشت و تبجیل از پیرغلامان و خادمین آستان حسینی در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت برگزاری نکوداشت پیر غلامان و خادمان اهل بیت(ع) گفت: برگزاری این مراسم توسط سازمان فرهنگی در ادامه ویژه برنامه‌های ترویجی فرهنگی برای ارج گذاری به کسانی است که سال‌ها برای حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) خادمی، ذاکری و سوگواری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی کاشان، چهارشنبه ۱۷ مراد ماه مصادف با دوم صفر در تالار شهر شهرداری برگزار می‌شود، گفت: تکریم افرادی که سال‌های طولانی در خدمت اهل بیت(ع) و به طور ویژه سیدالشهدا بوده‌اند و تقدیر از فعالین فرهنگی و مروجان معارف دینی از مهمترین اهداف این رویداد است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مردم کاشان در قالب هیئت‌ها و گروه‌های مختلف عزاداری، پیرغلامان و خادمان حسینی، میهمان این مجلس معنوی خواهند بود.

به گفته وی اجرای سرود، سخنرانی، مدیحه سرایی و تکریم از پیرغلامان اهل بیت(ع)، خادمین، واعظین، شاعران و مداحان که عمری در خدمت و همراهی با دستگاه باعظمت حسینی بوده‌اند از جمله بخش‌های ویژه برنامه «سَر منزلِ عشق» است./۱۳۰۷/

نظر شما