شناسهٔ خبر: 67987232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

لیبرمن اعتراف کرد/ پیروزی در جنگ غزه محال است

ایسنا : لاپید گفت: می‌توان چشم‌انداز روشنی را برای ائتلاف منطقه‌ای ایجاد کرد که به توقف جنگ و تشکیل کابینه شایسته اسرائیلی منجر شود و این اتفاق رخ خواهد داد.

صاحب‌خبر -

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه کابینه «بنیامین نتانیاهو» تنها پیشنهاد جنگ می‌دهد، تاکید کرد هنوز فرصت برای امضای قرارداد تبادل اسرا وجود دارد؛ وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نیز پیروزی در جنگ غزه را محال دانست.

«یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اظهار کرد: ۳۰۰ روز از فاجعه گذشته و اسرا هنوز زیر زمین هستند و تنها چیزی که کابینه نتانیاهو به ما پیشنهاد می‌کند، جنگ پشت جنگ است که سال‌ها زمان خواهد برد تا اینکه خود را به شکست بکشانیم؛ باید یادآوری کنیم که فرصت امضای قرارداد و بازگرداندن آن‌ها وجود دارد.

خبر مرتبط
بیانیه مشترک مصر و اردن علیه اسرائیل

«بدر عبدالعاطی» و «ایمن الصفدی» وزرای خارجه مصر و اردن پس از یک گفت‌وگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه، در بیانیه مشترکی از شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا رژیم اشغالگر اسرائیل را به توقف جنگ در غزه ملزم کند.

لاپید در ادامه گفت: می‌توان چشم‌انداز روشنی را برای ائتلاف منطقه‌ای ایجاد کرد که به توقف جنگ و تشکیل کابینه شایسته اسرائیلی منجر شود و این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» نیز گفت: نتانیاهو با وجود کشته و زخمی شدن هزاران نفر و اسارت ۱۱۵ نفر، وقت‌کشی می‌کند و مسوولیت را نمی پذیرد.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی به نتانیاهو هشدار داد که «پیروزی و مدیریت جنگ به این شیوه محال است».

 

نظر شما