شناسهٔ خبر: 67986774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسرائیل پرواز بر فراز سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد

رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ مقاومت، پروازها به سرزمین‌های اشغالی یا از مبدا آن را لغو کرد. رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ مقاومت، پروازها به سرزمین‌های اشغالی یا از مبدا آن را لغو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سازمان فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که با توجه به وضعیت امنیتی فعلی، پرواز‌ها به مقصد و از اسرائیل لغو می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند اسرائیل در حال آماده شدن برای رگبار حملات موشکی از سمت ایران و لبنان است.

رژیم صهیونیستی که پس از ۹ ماه از آغاز تجاوز نظامی به نوار غزه به هیچ کدام از اهداف مطلوب خود دست نیافته درصدد است با ترور رهبران جبهه مقاومت از شکست خود عقده گشایی کند.

روابط عمومی سپاه پاسداران روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز محل اقامت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفت و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظانش به شهادت رسیدند.

دشمن صهیونیستی دیروز سه‌شنبه نیز یک ساختمان را در حومهٔ جنوبیِ بیروت هدف قرار داد که به شهادت شماری از شهروندان و زخمی شدن عده‌ای دیگر و همچنین ویرانی گسترده در چند طبقه از ساختمان شد.
بنا به تایید جنبش حزب الله لبنان، «فرمانده جهادی بزرگ، برادر سید فؤاد شکر (حاج محسن) در زمان حادثه در این ساختمان حضور داشت».

حزب‌الله اعلام کرد که «تیم‌های دفاع مدنی از زمان وقوع حادثه به طور جدی، اما به کندی به دلیل وضعیت طبقات ویران‌شده، در حال برداشتن آوار هستند. همچنان منتظر نتیجه‌ای هستیم که مسؤولان این عملیات در مورد سرنوشت فرمانده بزرگ و عزیز و دیگر شهروندان حاضر در این مکان به آن خواهند رسید تا بر اساس آن تصمیم‌گیری شود».

انتهای یپام/

برچسب‌ها:

نظر شما