شناسهٔ خبر: 67986739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایرانی‌ها ۱۳۵ راهپیمایی در حمایت از مردم غزه برگزار کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۵ راهپیمایی سراسری در همین راستا و در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: نقش آفرینی در قالب حلقه وصل میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام، مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

وی وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یادآوری و زنده نگه داشتن ایام الله انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنات دنبال محو و فراموشی روز‌های مهمی  از جمله  12 فروردین روز جمهوری اسلامی، 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره)، 15 خرداد، یوم الله 13 آبان، یوم الله 9 دی و 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همین‌طور گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن و...هستند.

 خاضع با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مؤذن انقلاب را دارد، اضافه کرد: همان‌طور که مؤذن از مأذنه مسجد اذان می‌گوید و برای اقامه نماز حضور پیدا می‌کنند در مناسبت‌ها، رویداد‌ها، حوادث و اتفاقات مهم انقلاب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه صادر می‌کند و اصحاب رسانه و خبرنگاران آن‌ها را منتشر، اطلاع‌رسانی و به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم همیشه پای ثابت تمام برنامه‌ها و مراسم انقلاب بودند و با حضور پرشور و باشکوه خود در صحنه، شاهد استمرار انقلاب اسلامی هستیم علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در زنده نگه داشتن نظام و دستاورد‌های انقلاب که آن‌ها را تبلیغ و تبیین نموده دارد.

خاضع یادآور شد: مهم‌ترین کارکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش آفرینی در قالب حلقه وصل میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام است و این شورا در حقیقت تریبون اعلام برنامه‌های جمهوری اسلامی است.

وی با ارائه گزارشی از یک سالی که گذشت، افزود: راهپیمایی‌های متعددی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در سطح استان برگزار شد.

خاضع بیان کرد: برگزاری راهپیمایی در روز‌های جمعه بعد از نماز جمعه تحت عنوان راهپیمایی‌های جمعه خشم در سراسر استان از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات استان در یک سال گذشته بود، و در مجموع 135 راهپیمایی سراسری در همین راستا و در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی برگزار شد.

وی گفت: حادثه تلخ دیگر حادثه برای رئیس جمهور شهید و همراهانشان بود که در سراسر استان حدود 140 مراسم ویژه بزرگداشت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان برگزار کردیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای بزرگداشت مراسم انقلابی و گرامیداشت مناسبت‌های انقلابی و تعظیم شعائر الهی تشکیل شد، یک همایش نیز برای اولین بار در اسفند سال گذشته داشتیم که در این همایش استانی نقش مردم در هندسه‌ی مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی مطرح و از افراد تاثیرگذار استان تجلیل شد.

وی در پایان این نشست خبری بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام داده است مردمی‌سازی مراسمات انقلاب و فعال نمودن تشکلات مردم نهاد و بهره‌گیری از توان آن‌ها جهت افزایش شرکت مردم در مراسمات انقلاب بود.

انتهای خبر/

نظر شما