شناسهٔ خبر: 67986485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر بجنورد خبر داد

رشد ۴ برابری بودجه شهرداری بجنورد در شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: اعتبار شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۲۰ میلیارد تومان بود که این عدد در سال جاری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، جمشید عین بیگی صبح امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در جلسه علنی شورای شهر بجنورد، اظهار کرد: شورای شهر در کمیسیون‌های تخصصی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی افزود: مدیران استانی در کمیسیون‌های تخصصی شرکت گسترده داشتند و از نظرات آن‌ها در مدیریت شهری استفاده می‌شد، از طرفی مطالبه‌گری برای رفع مشکلات شهری مردم انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: در حوزه اعتبارات در سال ۱۴۰۰ بودجه سالانه شهرداری ۴۲۰ میلیارد بود که سال بعد ۶۵۰ میلیارد افزایش یافت و در سال جاری بالغ بر ۱,۶۰۰ میلیارد تومان شد، به عبارتی بودجه شهرداری طی عمر شورای شهر چهار برابر شده است.

عین بیگی اضافه کرد: تحقق چنین بودجه‌ای بسیار دشوار است، در سال ۱۴۰۰، ۹۲ درصد بودجه محقق شد و سال ۱۴۰۲ این عدد بالغ بر ۹۰ درصد بود.

وی با اشاره به اقدامات گسترده عمرانی طی این سال، گفت: این شورا فارغ از نگاه سیاسی و برادرانه فعالیت داشت، زیرا اولویت اول منافع مردم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه خادمان مردم در شورای شهر بجنورد آنچه در توان داشتند اجرایی کردند، افزود: ۲۶ دستگاه اتوبوس وارد شهر شد که بخش مهمی از دغدغه‌های حمل‌ونقل بجنورد را رفع کرد؛ در ابتدای شورا پولی برای خرید این اتوبوس‌ها نبود اما با تدبیر شورا خرید اتوبوس صورت گرفت.

نظر شما