شناسهٔ خبر: 67986475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله جزایری: انتقام سختی از اسراییل می‌گیریم

اهواز - ایرنا - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: به دنبال شهادت "اسماعیل هنیه" با خدای خود عهد بستیم که از اسراییل انتقام سختی بگیریم.

صاحب‌خبر -

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این جریان بسیار داغدار و اسف بار، حقیقتا ما را منقلب کرد چرا که این شهید بزرگوار محور مقاومت در جهان اسلام و فلسطین بود.

وی افزود: جسارتی که اسرائیل نسبت به میهمان ما مرتکب شد، خیلی دردناک است و این رژیم کودک‌کش باید منتظر انتقامی سخت باشد زیرا این موضوع برای ما قابل تحمل نیست.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

نظر شما