شناسهٔ خبر: 67986446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۳ بوشهری برنده جوایز ویژه پویش "با انرژی" شدند

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سه بوشهری برنده جایزه یک میلیارد ریالی و ۴۰ بوشهری نیز برنده جایزه یکصد میلیون ریالی پویش "با انرژی" شدند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا حشمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: احمد غریبی از شهرستان دشتی روستای کلل، صغری قنواتی‌زاده از شهرستان دشتستان بخش ارم و مهدی سلیمی از شهرستان تنگستان سه مشترک هم‌استانی هستند که هر کدام برنده جایزه یک میلیارد ریالی شدند.

وی افزود: ۴۰ مشترک برق در استان بوشهر نیز جایزه یکصد میلیون ریالی "با انرژی" را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: پویش یاد شده شرایطی فراهم کرده تا مشترکین با صرفه‌جویی بهینه بتوانند علاوه بر کمک به تامین برق پایدار، برنده جایزه‌های ویژه‌ای مانند خودرو و همچنین جایزه‌های نقدی یک میلیارد ریالی و ۱۰۰ میلیون ریالی شوند.

حشمتی اضافه کرد: امسال میزان مصرف برق بوشهری‌ها در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته و در برخی از روزها به ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات نیز رسیده است.

وی گفت: در چنین شرایطی صرفه‌جویی در مصرف برق باید از سوی مشترکان فهیم هم‌استانی مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا این مهم بدون تردید ضمانتی برای تامین برق پایدار محسوب می‌شود.

حشمتی اضافه کرد: امید است هم‌استانی‌ها در ایام باقیمانده تابستان بتوانند با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف و بویژه استفاده نکردن از کولرهای اضافی بتوانند از جوایز پویش "با انرژی" برخوردار شوند.

نظر شما