شناسهٔ خبر: 67986410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی خبر داد؛

رقابت ۱۵٠ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۵٠ نفر از متسابقین در ارومیه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۵٠ نفر از متسابقین که از این تعداد ۷۰ نفر خواهر و ۸۰ نفر برادر هستند، در ارومیه آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی افزود: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در سه منطقه شمال به مرکزیت خوی، جنوب مهاباد و مرکز استان ارومیه برگزار شد و ۱۵۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان و دعاخوانی در دو بخش خواهران و برادران در مجتمع ایثار ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از ۱۱ تا ۱۳ مرداد به رقابت پرداخته و اختتامیه این مسابقات ۱۴ مردادماه بوده و برندگان این دوره به مرحله کشوری راه می‌یابند.

نظر شما