شناسهٔ خبر: 67986329 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برخورد تیم شبانه با خودروهای مزاحم در همدان برخورد تیم شبانه با خودروهای مزاحم در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: سه تیم شبانه برای برخورد با خودروهای مزاحم در معابر درون شهری همدان در نظر گرفته شده که موجب کاهش میزان تردد شبانه این قبیل خودروها شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابراهیم فارسی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم برخورد با خودروهای متخلف به ویژه خودروهایی است که با تغییر در ارکان وسیله نقلیه از جمله اگزوز و دور دور شبانه برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند.

وی اضافه کرد: هر چند برخورد با خودروهای متخلف یکی از ماموریت های ذاتی پلیس راهور است اما رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: سه تیم ویژه برای برخورد با دور دور شبانه وسایل نقلیه متخلف و مزاحم در نظر گرفته شده که هر شبانه روز به طور میانگین ۱۰ وسیله نقلیه توقیف می شود.

سرهنگ فارسی ادامه داد: این قبیل خودروها اقدام به تردد در بلوار ارم، بعثت و دیگر بلوارهای شهر همدان می کردند که با برخورد جدی پلیس، میزان تردد این قبیل خودروها کاهش یافت.

وی افزود: برخی از خودروهای توقیفی مربوط به شهرستان های مجاور است که برای دور دور شبانه به شهر همدان مراجعه می کردند با این وجود توقیف و راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ فارسی گفت: برخی از این خودروها اقدام به کورس شبانه در بلوارهای شهر همدان با سرعت بسیار بالا و خطر آفرین می کردند که ماموران راهور این قبیل وسائط نقلیه را شناسایی و توقیف کردند.

نظر شما