شناسهٔ خبر: 67986029 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سخنگوی قوه قضاییه: هرکدام از آزادگان جهان یک هنیه خواهند شد

سخنگوی دستگاه قضا در آیین تشییع پیکر شهید هنیه گفت: این اطمینان را داریم که فرزندان حزب‌الله در سراسر جهان و آزادگان جهان هرکدامشان یک هنیه خواهند شد برای انتقام سخت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- اصغر جهانگیر امروز پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه درباره جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن این رهبر والامقام مقاومت؛ اظهار داشت: به نظر می‌رسد اسرائیل به روز‌های آخر خط رسیده است و برای اینکه بقای خود را حفظ کند از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، نظام مقتدر جمهوری اسلامی درس پشیمان کننده‌ای را به دولت غاصب اسرائیل خواهد داد و خون امثال هنیه روی زمین نخواهد ماند.

جهانگیر با بیان اینکه مهمان عزیزی که آمده بود در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شرکت کند، بزدلانه توسط صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده شد، افزود: اطمینان داریم که فرزندان غیور حزب الله در سراسر جهان، همه آزادی خواهان چه مسلمان چه غیر مسلمان هر کدامشان برای انتقام سخت، یک هنیه خواهند شد.

<div id="video-display-embed-code_460924" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4786006/460924?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما