شناسهٔ خبر: 67985229 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرچم ایران در پاکستان نیمه افراشته شد

اسلام‌آباد - ایرنا - همزمان با اعلام عزامی عمومی در مهین اسلامی درپی شهادت رهبر جنبش حماس، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سفارت و سرکنسولگری‌های کشورمان در پاکستان برای ادای احترام به شهید اسماعیل هنیه و ملت فلسطین به حالت نیمه‌ افراشته درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سفارت‌ ایران در اسلام‌آباد و سرکنسولگری‌های آن در پیشاور، لاهور، کراچی و کویته از روز گذشته برای ادای احترام به شهید قدس هنیه پرچم مقدس کشورمان را نیمه برافراشته کردند و تا روز جمعه در این حالت قرار خواهد داشت.

دکتر هنیه که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری به تهران سفر کرده بود، بامداد روز گذشته در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، وزارت امور خارجه پاکستان، شخصیت های مختلف سیاسی و دینی آن به این ترور واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

شهرهای پاکستان نیز روز گذشته شاهد تظاهرات و تجمعات گسترده حامیان فلسطین بود و شرکت کنندگان با محکومیت ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران بر خونخواهی از شهدای محور مقاومت و حرکت جمعی برای توقف جنایات رژیم افسارگسیخته صهیونیستی تاکید کردند.

نظر شما