شناسهٔ خبر: 67985197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد: شهادت هنیه موجی از خشم ضد رژیم صهیونیستی برانگیخت

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: شهادت اسماعیل هنیه موجی از خشم و کینه نسبت به رژیم صهیونیستی را در جهان برانگیخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در پیام خود آورده است: شهادت جانگداز مجاهد مقاوم و خستگی‌ناپذیر شهید اسماعیل هنیه موجی از خشم و کینه نسبت به رژیم صهیونیستی برانگیخت و صهیونیست غاصب و ظالم و کودک‌کش، نفرت جهانی علیه خودش را در جهان ایجاد کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: رژیم صهیونیستی با این جنایت در خاک جمهوری اسلامی زمینه انتقام سخت ایران اسلامی از اسرائیل و اربابانش را فراهم آورد.

امام جمعه شهرکرد در این پیام تصریح کرده است: شهادت برای این مردان مجاهد کمترین پاداش از محضر حضرت‌باری تعالی است و حماس و مردم غزه با این شهادت‌ها انس داشته و مقاوم‌تر خواهند شد، زهی خیال باطل که آمریکا و اسرائیل تصور کنند شهادت اسماعیل هنیه و امثال آن تاثیری منفی در حرکت مقاومت و مبارزان فلسطینی داشته باشد.

نکونام در این پیام تاکید کرده است: تجربه نشان داده که رویش گروه مبارزه و ظهور و بروز چهره‌های بصیر و مجاهد همیشه تداوم‌بخش این راه نورانی بوده است، ان‌شاءالله انتقام خون این شهید توسط جمهوری اسلامی برای اسرائیل و آمریکا نفس‌گیر بوده و جان تازه‌ای به مقاومت بخشیده شود.

امام جمعه در پایان این پیام تاکید کرد: این ضایعه بسیار تاسف‌بار را به محضر مقام معظم رهبری و به امت بیدار اسلامی و به مقاومت مجاهد و به فلسطین و به ویژه غزه مقاوم و به خانواده این ۲ شهید و به ایران اسلامی و به هم استانی‌ها تسلیت می‌گویم و برای این شهید والا مقام و همراه مجاهدش علو درجات مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما