شناسهٔ خبر: 67984975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: شهادت هنیه راه آزادی قدس را هموار خواهد کرد

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تسلیت شهادت جانسوز شهید القدس اسماعیل هنیه، گفت: ریخته شدن خون ملت های مقاومت در کنار یکدیگر پیوند ناگستنی امت اسلامی را مستحکم تر از پیش کرده و راه آزادی قدس شریف را هموار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده روز پنجشنبه در این پیام آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره احزاب، آیه ۲۳) شهادت جانسوز شهید القدس برادر مجاهد، شهید اسماعیل هینه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در حریم جمهوری اسلامی ایران قلب امت اسلامی به ویژه ملت ایران را که میهمان عزیز خود را از دست داد، داغدار کرد.

وی در ادامه این پیام آورده است: این ترور ناجوانمردانه و مذبوحانه بی شک عرصه نبرد با صهیونیست ها را وارد مرحله جدیدی کرده و نتیجه آن سرعت بخشیدن به زمان اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه شهادت قهرمان مقاومت و مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به ملت ایران و جیهه مقاومت و مردم شهید پرور استان هرمزگان اعم از شیعه و سنی تسلیت گفت و نصرت و فتح قریب جبهه مقاومت را از خداوند متعال خواستار شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعت های ابتدایی صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند که علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» گفتند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز بر پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در دانشگاه تهران، نماز اقامه کردند.

نظر شما