شناسهٔ خبر: 67984864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهادت اسماعیل هنیه؛ صفیر نابودی رژیم کودک کش

ایلام - ایرنا - شهادت مظلومانه و عروج عارفانه شهید "اسماعیل هنیه" علمدار عشق، آزادگی و قائد قدرتمند میدان مقاومت به دست جانیان خون آشام صهیونیستی، خطاو خیانتی سترگ است که رژیم نامشروع اسرائیل و سران خبیث و بد فرجام آن، باید آماده پرداخت تاوان آن توسط فرزندان فرزانه ایران و جبهه مقاومت اسلامی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا- این مجاهد نامدار و سیاستمدار پر افتخار عرصه پایندگی و پایداری در میدان مبارزه‌ با صهیونیسم جهانی( غزه) متولد شد و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی را در کوران مبارزه و عرصه مقاومت و مداومت در برابر نظام ااستکباری سپری کرد.

شهید اسماعیل هنیه، سیاستمدار برجسته و از شاگردان مبارز شهید "شیخ احمد یاسین " بنیانگذار جنبش حماس" بود و در مکتب آن عارف وارسته تربیت شد و به بلوغ و بالندگی سیاسی و اجتماعی رسید.

وی به واسطه فهم بالا و زهد و زکاوت سرشار خود در سن سی سالگی به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس منصوب شد و در مقابل متجاوزان صهیونیسم نقش مهمی را در عرصه مقاومت در برابر اشغالگران قدس شریف و جنایت های این رژیم غاصب ایفا کرد و در اوج ایثار و اخلاص وارد وادی شهادت، شهامت و شجاعت شد.

شهید هنیه تا کنون در راستای دفاع از عدالت، حقیقت و پاسداری از زادگاه خود و سرزمین مادری هموطنانش (قدس شریف)، شاهد پرواز جان شیرین ۶۰ نفر از فرزندان و وابستگان درجه اول ( نسبی اش) بوده است.

این مجاهد نستوه با تقدیم اموال و انفس و همه داشته های مادی و معنوی خود برای آزادی قدس شریف با متجاوزان کودک کش صهیونیسم جنگید و از شرافت و کرامت انسانی و شریعت و اعتقادات دینی فلسطین مظلوم و شهیدان شور انگیزش دفاع کرد.

شهید اسماعیل هنیه یکی از مبارزان مخلص و مجاهدان متعهد آوردگاه جهان اسلام بود که تمام عمر پر برکت خویش را صرف پاسداری از عزت و آراستگی مکتب سرخ و انسان ساز اسلام کرد و در اوج سلامت نفس و صداقت در عمل و ایستادگی در برابر تجاوز و تعدی و تخاصم رژیم جانی و کودک کش اسرائیل سرانجام در یک اقدام جنایتکارانه تروریستی توسط رژیم غاصب در خاک پاک جمهوری اسلامی ایران و در یک سفر رسمی دیپلماتیک به شهادت رسید و به همرزمان و خاندان شریف و شهیدش پیوست.

شهادت مظلومانه این سردار باصفای جبهه مقاومت به دست مستکبران روسیاه عالم همچون همرزمان و همسنگران شهیدش " سردار حاج قاسم سلیمانی و مهدی المهندس " جریان جبهه مقاومت را وارد مرحله ای جدید و حساس در مسیر تاریخ مبارزات خود کرده و روند روبه زوال و فروپاشی رژیم نامشروع نتانیاهوی جنایت پیشه را شتاب بخشیده است.

رهبر عزیز انقلاب اسلامی در پیامی، شهادت شرافتمندانه رهبر شجاع، مجاهد برجسته فلسطین توسط سران جنایتکار اسرائیل را تبریک و تسلیت گفت و فرمودند: رژیم خبیث اسرائیل با این اقدام، زمینه مجازاتی سخت را برای خود فراهم ساخت.

ایشان در ادامه پیام خود فرموندند: این حادثه تلخ در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاد و ما خونخواهی او را وظیفه خود می‌دانیم.

سران هتاک و بد سیرت صهیونیسم با این حرکت خباثت بار خود و شهادت این سردار سربلند جهان اسلام ضمن نقض همه موازین بین المللی، قلب همه آزادگان جهان را محزون و خیل عظیم یاران و دوستداران جبهه را نیز عزادار کرده است.

این رژیم جعلی و سردمداران خطاکار آن باید منتظر اجرای منویات مهم فرمانده کل قوا و تنبیه و تحقیر خود و اقدام تلافی جویانه مجاهدان، مبارزان و فرماندهان جان بر کف جبهه مقاومت و نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران بزرگ باشند.

متولیان سَبک سر رژیم کودک کش اسرائیل باید ذلتی را که روز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در عملیات غرور آفرین " وعده صادق " گریبان آنها را گرفت و تا آستانه سقوط مشایعت کرد را به یاد آورده و مرتکب این خطای استراتژیک نمی‌شدند.

گرچه آنان از ترس چاله "عدم مشروعیت و مقبولیت جهانی" خود را به چاه ذلت انداخته‌اند اما بدون تردید به زودی صدای سهمگین تشت رسوائی آنان در گوش جهان خواهد پیچید و پژواک پیروزی جبهه جان برکف مقاومت‌ با هدایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، گوش زمانه را پُر کرده و ناقوس نابودی همه تجاوزگران خون ریز را نیز به صدا در می آورد.

گرامی باد نام و یاد شهیدان همیشه جاوید تاریخ و پیروز و پاینده باد انتفاضه فلسطین.

نظر شما