شناسهٔ خبر: 67984496 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مقاومت عراق: تصمیم مناسبی برای پایان‌دادن به اشغالگری آمریکا اتخاذ می‌کنیم

در پی حمله هوایی شامگاه سه‌شنبه به مقر سازمان الحشدالشعبی عراق در استان بابِل، دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق از تصمیم مناسب مقاومت برای پایان دادن به اشغالگری آمریکا در این کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سید الشهداء عراق گفت: مقاومت تصمیم مناسبی را برای پایان دادن به پرونده اشغالگری آمریکا در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ خواهد کرد و به لطف خدا و عزم فرزندان سرافراز عراق قادر به انجام آن است.

طبق گزارش رسانه‌های عراق، او گفت: مقاومت به دولت‌های عراق فرصت‌های زیادی داده است تا با تلاش‌های دیپلماتیک بتوانند نقش خود را در پایان دادن به حضور اشغالگران بیگانه به‌طور عام و اشغالگری آمریکا به‌ طور خاص ایفا کنند.

الولائی افزود: ما از نزدیک سطوح مشارکت نظام‌های مزدور و سازشگر عربی (با رژیم صهیونیستی) را در اجازه دادن به اشغالگران برای استفاده از حریم هوایی آنه‌ا برای حمله به کشورهای همسایه زیر نظر داریم و به آنها نسبت به عواقب آن هشدار می‌دهیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رسانه‌ها شامگاه سه‌شنبه از حمله هوایی به مقر سازمان الحشدالشعبی عراق در منطقه «جرف الصخر» در استان بابِل عراق و شهادت و زخمی شدن شماری از نیروهای این سازمان خبر دادند.

الحشد الشعبی عراق در واکنش به حمله عصر سه‌شنبه جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به پایگاه‌هایی در استان بابل، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی تلاش‌ها برای اخراج نظامیان بیگانه از خاک عراق، همزمانی آن با ترور اسماعیل هنیه را نشان‌دهنده طرح دشمن برای گسترش جنگ دانست.

نظر شما