شناسهٔ خبر: 67984435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری در بین مددجویان استان اردبیل توزیع شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری بر اساس سامانه نیازسنجی کمیته امداد تهیه و در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسین‌نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی در بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش از اولویت‌های کمیته امداد است، افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون در ۲ مرحله لوازم ضروری زندگی مانند آبگرمکن دیواری و لباسشویی در بین مددجویان استان و با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری در نقاط مختلف استان اردبیل، بیان کرد: برای تهیه این تعداد آبگرمکن های ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: امسال همچنین در راستای رفع مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ۱۰۰ دستگاه لباسشویی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در بین مددجویان در نقاط مختلف استان اردبیل توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: پارسال نیز بیش از ۲ هزار قلم انواع لوازم خانگی در بین خانوارهای نیازمند و تحت پوشش این نهاد در نقاط مختلف استان توزیع شد.

حسین نژاد ادامه داد: برای تامین و تهیه این تعداد لوازم ضروری زندگی در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شد، تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد و آنها از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به توزیع لوازم ضروری زندگی در بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، گفت: این لوازم شامل بخاری گازی، آبگرمکن، یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است.

وی از مردم و خیرین خواست، با کمک‌های خود کمیته امداد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کوثر که با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود، این نهاد را بیش از پیش یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانواده های بی‌بضاعت استان برسانند.

حسین نژاد با بیان اینکه ۶.۸ درصد جمعیت استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد هستند، اضافه کرد: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۴۳ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۹۰ هزار نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نظر شما